quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubspinning: 6x5min race-winning-intervals
Torsdag 23 Marts 2017, 19:00 - 20:30
af Asger Givskov

BT: Hårde intervaller med fokus på træning af primært muskulærudholdenhed.

Opvarmning:

5 min progressivt fra Z1-Z2.

5x1 min spins @ fornuftigt press i pedalerne/RPM 110 - med 1 min rul imellem.¨ Fokus på et effektivt tråd og hoftestabilitet

5 min rul

Hovedsektion:

1) 6x5 min race-winning-intervals. De første minut køres kontrolleret all-out, hvorefter der findes et hårdt stabilt pace @ midt Z4. De sidset 30 sek sprintes.
4 min rul imellem. Hold et godt press i pedalerne! Intervallerne køres enkeltvis


Nedvarmning;

10min let rul/RPM 90-95. Benene skal rulle godt igennem.

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

mandag 24-09-18 00:00: Uge-fokus: Offseasoin - Restitution, sjov MTB og funktionel træning

Sæsonens sidste MTB liga er kørt, og det er derfor tid til at trappe lidt ned på træningsbelastningen.

Dog vil der de kommende uger forsat blive trænet intervaller, så benene dels er gode til sensommerens/efterårets MTB-motionsløb (hvis man skal køre disse), og dels for at give de enkelte træningspas nerve og fokus.

Så nyd at der nu er mere tid til 'bare' at køre på MTB frem for at træne med meget specifikt på at skulle være klar til vigtige konkurrencer!

Det vil være rigtig godt at få trænet ugens andre træningspas med let løb og funktionel-styrke, da kroppen har godt af at blive trænet alsidigt og funktionelt i den kommende periode!

Go' træningen!


Træningsplan Sport

September 2018
M T O T F L S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen