quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: 6x15sek kontrolleret-max + 2x20min Teknik/flow/power @ 95% race-pace + 30 min MTB-udholdenhed
Søndag 26 Marts 2017, 10:00 - 13:00
af Asger Givskov
Kontakt Asger Givskov Jørgensen

Opvarmning:
30 min @ Z2/RPM90-100.

Efter 15 min indlægges

1) 6x15 sek max-power. Køres som kontrolleret all-out, så der kan holdes samme intensitet det enkelte interval igennem og alle intervaller igennem. 1min45sek let rul imellem.

Hovedsektion:

1) 2x20 min Teknik/flow/power @ 95% race-pace (altså ca højZ3/lavZ4), på let rullende singletrail og grusvej, med fokus på at holde et godt flow på sporet og effektivt drive i pedalerne. Køres i grupper af 2-3 mand der er 'matched efter niveau - fysisk/teknisk'. Der tages på skift føringer af 2-3min. 5 min pauserul.

2) 5 min let rul/pause

3) 30 min MTB-udholdnehed @ ca 90 % race-pace/RPMvarierende fra 880-110 på let rullende rute med singletrail go grusvej!I

Afrul:
15 min på lille klinge/RPM95-100 - spin benene godt igennem!

Sted Klubhuset
 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

torsdag 20-09-18 00:00: Træningsansvarlig: Mateusz

Træningsplan Sport

September 2018
M T O T F L S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen