quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Årsvisning
efter år
Månedsoversigt
efter måned
Weekly View
efter uge
Daily View
I dag
Search
Søg

Dagsoversigt

Tirsdag 24 Januar 2017
Tirsdag 24 Januar 2017
18:00 

Tirsdag 24 Januar 2017 kl. 18:00

Aarhus MTB Klubtræning: Udholdenhed med AT (2x15) + power (5x60+5x30sek) + Tempo (30 min)

Stabilt pace i Z2/RPM 90-100.
Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.

Indlæg følgende interval-blokke (efter ca. 30 min) adskilt af ca. 5 min stabilt pace @ lavZ2/RPM 90-100. :

1) 2x15min AT @ lav-midtZ4/RPM 90-95. Køres individuelt, for at sikre at den enkelte rytter, træner efter eget niveau. 5 min @ Z2 mellem hvert interval.

2) 40 min med stabilt pace midt @Z2 på fladere rute, der tillader et konstant tråd. Der indlægges undervejs følgende accelerations-intervaller med 5 min imellem. Intensiteten skal være progressiv stigende fra blok til blok i takt med at intervallængden bliver kortere. HUSK: Der er tale om kontrollerede-accelerationer og ikke all-out-intervaller. Så find en god belastning i de enkelte intervalblokke, så du kan holde samme intensitet gennem det enkelte interval og gennem alle intervaller i blokken.

- 5x60 sek @ relativt tung gear (watt svarende til højZ5)/RPM 95/siddende. 2min20sek imellem hvert interval.

- 5x30 sek @ relativt tung gear (watt svarende til lavZ6)/RPM100/siddende, 2min40sek mellem hvert interval.

3) 30 min tempo @ stabilt pace højZ2-lavZ3/RPM 90-100. Kør på let rullende rute med konstat pres i pedalerne. Kør i grupper, hvor i kører rulleskift i grupper af 4-5 mand med føringer på ca. 15 sek..

Afrul:

10 min let rul @ Z1/RPM90-95

Arrangementer

13okt
MTB Camp for B&U - Rold Skov
lørdag kl.09:00 - søndag kl. 15:00
22nov
Generalforsamling
torsdag kl.19:00 - 22:00
25nov
Juleknas og klubkåringer
søndag kl.10:00 - 14:30
01dec
Julefrokost
lørdag kl.18:00 - 23:55

Login

Gå til toppen