quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Årsvisning
efter år
Månedsoversigt
efter måned
Weekly View
efter uge
Daily View
I dag
Search
Søg

Dagsoversigt

Tirsdag 21 Februar 2017
Tirsdag 21 Februar 2017
21feb

Tirsdag 21 Februar 2017 kl. 

Træningsansvarlig: Peder

18:00 

Tirsdag 21 Februar 2017 kl. 18:00

Aarhus MTB Klubtræning: Udholdenhed med AT-XCO-starter (3x10) + VO2Max-XCO-power (6x2min)+ Tempo (30 min)

Stabilt pace i Z2/RPM 90-100.
Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.

Indlæg følgende interval-blokke (efter ca. 30 min) adskilt af ca. 10 min stabilt pace @ lavZ2/RPM 90-100. :

1) 3x10min AT-XCO-starter. De første 2 min køres kontrolleret all-out @ højZ4/lavZ5/RPM 95-100, og herefter holdes intensiteten konstant i 8 min 2 midtZ4/RPM85-90. Køres enkeltvis på flad strækning. 5 min @ Z2 mellem hvert interval.

2) VO2max-XCO-power: 6x120 sek @ midt højZ5/RPM 90-95/siddende. 2min imellem hvert interval.
HUSK: Der er tale om kontrollerede all-out-intervaller. Så find en god belastning i de enkelte intervalblokke, så du kan holde samme intensitet gennem det enkelte interval og gennem alle intervaller i blokken.

3) 30 min tempo @ stabilt pace midtZ3/RPM 90-100. Kør på let rullende rute med konstat pres i pedalerne. Kør i grupper, hvor i kører rulleskift i grupper af 4-5 mand med føringer på ca. 15 sek..

Afrul:

10 min let rul @ Z1/RPM90-95

Arrangementer

22nov
Generalforsamling
torsdag kl.19:00 - 22:00
25nov
Juleknas og klubkåringer
søndag kl.10:00 - 14:30
01dec
Julefrokost
lørdag kl.18:00 - 23:55

Login

Gå til toppen