quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Download som iCal-fil
Træningspas #2: Aarhus MTB - valgfri selvtræning: Teknik (Stående single-trail og pump-track singletrail)
Lørdag 14 Januar 2017
af Asger Givskov

Opvarmning:
15 min @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

Hovedsektion:

Følgende to elementer trænes idag med 5 min let rul imellem

1) 5x120 sek 'stående-singletrail', hvor du effektivt og let skal forcere en flad singletrail-sektion i skoven stående. Spænd op i kroppen, så du har en lige ryg, åbent bryst, og kigger fremad! 2 min pause imellem.

5) 5x120sek 'Pump-track-Singletrail', hvor du effektivt og let skal forcere en flad singletrail-sektion med masser af små 'huller', hvor MTB'en skal pumpes så meget som muligt Spænd op i kroppen, så du har en lige ryg, åbent bryst, og kigger fremad, og brug armene til at 'pumpe' med. 2 min pause imellem.
5 min let rul inden dagens intervaller



Afrul:

15 min let rul @ Z1/RPM100 @ Z1

 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

22nov
Generalforsamling
torsdag kl.19:00 - 22:00
25nov
Juleknas og klubkåringer
søndag kl.10:00 - 14:30
01dec
Julefrokost
lørdag kl.18:00 - 23:55

Login

Gå til toppen