quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Download som iCal-fil
Aarhus MTB Klubtræning: VO2max-progressivt (2x5min) + Funktionel-styrke (5x6min) + 2x10min Spin
Tirsdag 14 Februar 2017, 18:00 - 20:00
af Asger Givskov
Kontakt Asger Givskov Jørgensen

Opvarmning:
15 min progressivt pace fra lav til midtZ2/RPM 90-95.

Hovedsektion:
90 min @ lav-midtZ2/RPM90-95. Følgende sektioner køres med ca. 10 min mellemrum.


1) 2x5 min VO2max-progressivt @ lavZ4 til lavZ5/RPM 80-85 (tungt gear) på flad vej. Køres individuelt.

2) 6x5min funktionel-styrke @ lavZ4/RPM60-65. 5 min pauserul. Køres på flad vej, med fokus på et kraftfuldt og styrkebetonet tråd! Køres idndviduelt
Intensiteten er ikke højere end at der for alvor kan fokuseres på en god kropsspænding og balanceret vejrtrækning helt ned i maven, hvilket skal til for at kunne træde effektivt under kraftmoment-intervaller..


3) 2x10 min @ højZ2/RPM100-105 med fokus på et hurtigt og effektivt tråd! 5 min let rul imellem!


Afrul:

15 min let rul 2 Z1/RPM90-100

Sted Klubhuset
 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

22nov
Generalforsamling
torsdag kl.19:00 - 22:00
25nov
Juleknas og klubkåringer
søndag kl.10:00 - 14:30
01dec
Julefrokost
lørdag kl.18:00 - 23:55

Login

Gå til toppen