quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Download som iCal-fil
Aarhus MTB Selvtræning MTB-funktionelstyrke - Fast-track-singletrail (4x2min) + XCO-styrke (4x5min)
Lørdag 24 Februar 2018
af Asger Givskov

Opvarmning:
15 min @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

Hovedsektion:
Følgende 2 elementer trænes med 10 min lettere rul imellem.

1) 4x2min 'fast-track-Singletrail' @ 100% race-pace, hvor du i et relativt let gear og med et hurtigt/effetivt trådt skal forcere en flad singletrail-sektion hvor MTB'en skal 'flyves' henover. Fokuser på at komme godt ind i sving, ved at vinde den optimale 'lige' linje og bremse før svinget (så lidt som muligt), så der holdes fart og flow! 4 min pause imellem.


2) 4x5 min XCO-Styrke @ 90 % race-pace/RPM 60-65 (altså MEGET styrkebetonet tråd). Køres siddende med tung gearing på flad grusvej. 4 min pause Dette interval skal være hårdt for benene og ikke lungerne!

4) Den resetrende tid køres @ midtZ2/RPM90-100 på let rullende rute.


Afrul:

10 min @ Z1/RPM100: Benene skal rulles igennem i let gear for at sikre bedre restitution.

 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

13okt
MTB Camp for B&U - Rold Skov
lørdag kl.09:00 - søndag kl. 15:00
22nov
Generalforsamling
torsdag kl.19:00 - 22:00
25nov
Juleknas og klubkåringer
søndag kl.10:00 - 14:30
01dec
Julefrokost
lørdag kl.18:00 - 23:55

Login

Gå til toppen