quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Download som iCal-fil
Aarhus MTB selvtræning (trænes med fordel hvis du kørte short track samt trænede på ruten igår): Løbsforberedelse - Let distance med aktivering 1x10min Z2-spin + Power (2x20sek POWER)
Lørdag 17 August 2019
af Jakob Søgaard Kristensen

Opvamrning:

10 min @ Z1 (meget let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Hovedsektion:
40min @ lavZ2/RPM90-95 Fokus på at spænde op i kropskernen, så de er stabilitet! Indlæg 5 min let rul @ Z1 mellem hvert sektion

Indlæg undervejs:

1) 1x10min Z2-spin @ midt-højZ2/RPM100. Benene skal spinnes godt igennem. Køres på helt flad vej

2) 2x20sek @ siddende MAX-power/RPM 105-110. Fokuser på fartfornemmelse. Køres på flad vej som tillader konstant press i pedalerne. 3min40sek min let rul @ Z1 mellem hvert interval

Nedvarmning:
10 min @ Z1/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Kør på helt flad rute med meget let press i pedalerne. Afslut med en god fornemmelse - klar til torsdagens dobbelt pas!

 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

31dec
Nytårstur
tirsdag kl.10:00 - 13:00
21mar
Klubtur - Slettestrand
lørdag kl.00:00 - hele dagen - søndag kl. 00:00
07apr
Klubaften m. grillpølser
tirsdag kl.18:00 - 21:00
05maj
Klubaften m. grillpølser
tirsdag kl.18:00 - 21:00
02jun
Klubaften m. grillpølser
tirsdag kl.18:00 - 21:00

Login

Gå til toppen