quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Hej alle :) 

Jeg har her til eftermiddag modtaget træningsprogram for den kommende månend (uge 20-23). 

Jeg uploader her træningsprogrammet for de enkle uger, som pdf filer. Så kan I downloade dem, hvis I har lyst. (I skal klikke på overskriften for at kunne se pdf'erne og være logget ind på hjemmesiden.)

Kalenderen er beklageligvis ikke opdateret for næste uge, og vil først blive det på mandag, da weekenden går med sramliga i Kolding, men som sagt kan I hente pdf'erne. 

Jeg har også modtaget en præsentation som Jacob Agger har lavet omkring træning og træningsprogramet.

Hvis man har problemer med at hente træningsprogrammerne eller har spørgsmål til disse, er I velkomne til at sende mig en mail, så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe. 

God weekend :)!

VH

Asger. 

Næste træning sport

lørdag 17-11-18 00:00: Selvtræning: MTB-udholdenhed med MAX-power (6x15sek all-out)

Opvarmning:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.


Hovedsektion
90 min stabilt pace i @ lav.midtZ2/RPM 90-100. På fladere rute med primært grusvej og let rullende singletrail

Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.

Følgende efter ca. 30 min indlægges undervejs.

1) 6x15sek kontrolleret all-out, med fokus på maksimal watt-produktion. Køres siddende. 2min45sek pauserul @ højZ1-lavZ2/RPM90-95. Der er lang pause imellem, for at sikre der kan produceres maksimal intensitet hver gang

Afrul:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.

Forvent et relativt let træningpas. Afslut med en god fornemmelse og stort overskud fysisk/mentalt.


Træningsplan Sport

November 2018
M T O T F L S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen